سرلک در راه بازگشت به پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی استقلال تهران و نساجی| آغاز ۳ فینال نکونام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال| ادامه کورس با استقلال بهترین بازیکن والیبال ایران در روز شکست که بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال(۳ خرداد ۱۴۰۳)|گام اول با شکست اولین خرید تراکتور از پرسپولیس عدم اعتماد اوسمار به جوانان پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرلورکوزن و آتلانتا| پایان تلخ ژابی وزیر ورزش: شهید رئیسی به تعهدات خود در ورزش عمل کرد پخش زنده بازی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ خرداد) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز محرومیت هاشمی‌نسب برگشت؟ ترکیب استقلال مقابل نساجی| همان ترکیب هجومی باشگاه پیکان: عدالت نیست درورزشگاهی جز دستگردی با استقلال بازی کنیم تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان
سرخط خبرها

شکست در جام حذفی مربی معروف را برکنار می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۰۴۶۵۴
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
شکست در جام حذفی مربی معروف را برکنار می‌کند؟
پس از باخت در جام حذفی، پایه‌های مربی لیگ برتری از همیشه لرزان‌تر شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شرایط تیم مس رفسنجان در لیگ‌برتر نسبت به نیم فصل اول خوب نیست و این تیم اخیرا از جام‌حذفی توسط تیم شهرداری ماهشهر حذف شد. به همین دلیل مسئولان این باشگاه در نظر دارند جلسه‌ای با حضور کمیته‌فنی تشکیل داده، در مورد علل این ناکامی‌ها و ادامه روند کار این تیم تصمیم بگیرند.


البته مسی‌ها اخیرا به دلیل ناکامی‌های پی‌درپی، بازیکنان و کادرفنی را تا سقف ۱۵ درصد جریمه کردند. جلسه جدید نیز می‌تواند عواقب تازه‌تری داشته باشد و حتی تغییراتی در کادرفنی ایجاد کند. محمد ربیعی نیز در این جلسه شرکت خواهد داشت.


تیم مس در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و از هفته اول با بازی‌های خوب خیلی زود در بین ۵ تیم اول جا گرفت و حتی شانس کسب سهمیه داشت. در نیمه فصل دوم اما همه چیز تغییر کرد و این تیم با افتی محسوس نه تنها از جام‌حذفی کنار رفت بلکه ۵ هفته است در لیگ نیز رنگ برد را به خود ندیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->